Khamis, 20 Mei 2010

Tiga Hari Terlantar kerana Ulser Perut..

Bermula Selasa lalu, aku telah dimasukkan ke Wad di sebuah hospital pakar panel syarikat kerana disyaki sel darah merah kurang dan ulser perut..
 Kira-kira pukul 6 petang aku dimasukkan ke wad lily yang mempunyai dua katil...Hari pertama aku tidur sorang sebab belum ada pesakit lain lagi waktu itu...
 Rabu pagi kira-kira pukul 7.30 pagi aku diminta membuat ujian skop untuk melihat sejauh mana luka dalam perut aku dan apabila dia sedang memasukkan skop melalui mulut aku dapat rasakan yang tekak aku disodok dengan benda tajam!!!..abis nampak isi perut n luka yang aku alami..
 Selepas ujian skop itu dilakukan maka tepat pukul 10 malam sesi marathon masukkan darah bermula dalam badan aku..fuh macam nak pecah urat aku apabila dimasuki darah ke dalam tubuh aku...nasib baik cucuk kat urat..kalau tak aku jadi darakula hehehehhee..
 So Hari ini aku secara rasminya keluar dari hospital n pantang utama yang aku perlu hadapi adalah rokok!!! aku kena berenti rokok mulai sekarang jika mahu perutku ini tidak mengalami masalah kemudian hari...so jadi gian aku...ngantuk pun ada..

MAHFAIRUZ: kena belaja sikit2 untuk berenti merokok..

Tiada ulasan: